Forum www.autobusownia.fora.pl Strona Główna www.autobusownia.fora.pl
Forum Dyskusyjne Autobusowni
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Autotram Extra Grand

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.autobusownia.fora.pl Strona Główna -> Pojazdy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
janisio
Użytkownik
Użytkownik



Dołączył: 07 Wrz 2012
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Głogów

PostWysłany: Pon 18:36, 17 Wrz 2012    Temat postu: Autotram Extra Grand

[link widoczny dla zalogowanych]
Trzydziestometrowy autobus testowany jest na ulicach w Dreźnie. Może do niego wejść aż 256 osób. To jest prawdziwy król miejskich ulic.Zamawiam takie dwa do Głogowa na dni targowe Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
XaleV
Administrator
Administrator



Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Świdnica

PostWysłany: Pon 20:33, 17 Wrz 2012    Temat postu:

Nie podoba mi się to coś. Odnoszę wrażenia jakby to była taka duża podróba, zbita innych miejskich autobusów. A stylistyka pasująca do jakiegoś kiczu typu ARC Bus.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Orinoko
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Sie 2012
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 15:22, 18 Wrz 2012    Temat postu:

Zapewne mowa o Goppelu. XaleV masz rację, że to taki miszmax różnorodności. Generalnie z miłą chęcią bym się nim przejechał. Zresztą czymże jest zakład produkujący tego węża? Jedną wielką podróbką... Ciekaw jestem czyje komponenty tam siedzą i chyba zgadłem, że MAN-a (środkowa część mi Solarisem zalatuje Smile ), a podwozie pewnie od Volvo. Volvo ma takie podwozia na rynek południowo-amerykański.
Ciekawe, jak to się łamie na ostrych skrzyżowaniach?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
XaleV
Administrator
Administrator



Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Świdnica

PostWysłany: Wto 15:28, 18 Wrz 2012    Temat postu:

To jest taka kombinacja jakieś młodej firmy... Źle nikomu nie życzę, ale konstrukcja totalnie nie opłacalna i firma nie odniesie tym sukcesu. Po pierwsze weź to sobie serwisuj, po drugie jazda takiego pojazdu jest niebezpieczna, bo jest zwyczajnie długi i nie do objęcia wzrokiem kierowcy, po trzecie na chu... Very Happy na co komu takie coś? To ma niby trafiać do dużych miast i być wypchane wiarą a więc moja odpowiedź na ten autobusik: a) Piętrowy przegub- b) najzwyczajniej w świecie Tramwaj Wink To nie przejdzie.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez XaleV dnia Wto 15:29, 18 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
EmIkar5321
Użytkownik
Użytkownik



Dołączył: 16 Sie 2012
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 19:34, 18 Wrz 2012    Temat postu:

Kupić takich parę i dać jako ZAPOCIĄG z Wrocławia do Katowic autostradą bez przystanków po drodze - ekspres Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Orinoko
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Sie 2012
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 20:07, 18 Wrz 2012    Temat postu:

Powiem tak: Serwis, to raz, a dwa, Jeżeli Goppel zapewni dobry serwis w Europie i w Polsce np, to widzę go w dużych miastach na przeciążonych szczytowo liniach o minimalnej liczbie zakrętów, a zwłaszcza obciążonej linii "190" w Warszawie. Jest to prosta linia z Marek do Jelonek. Przejeżdza w szerokość całą Warszawę, praktycznie bez zakrętów, na tej właśnie linii testowano CapaCity Mercedesa. Nawet są zamysły na ich zakup (dobra były, ale sprawa przycichła póki co). Na "190" kursują dosłownie co 2-4 minuty SU 18. To za mało jak na tej linii zwłaszcza w szczycie pomiędzy przystankami Ratusz Arsenał - Dw. Wileński. To co się dzieje przy metrze, to tylko sfilmować i na YouTu... To nic, że nie ma się jak wcisnąć do autobusu, to nic, że czujnik nie zamknie drzwi. To nic, że taki wóz, który nie może zamknąć drzwi stoi i blokuje ten specjalny pas, po którym poruszają się jednocześnie i autobusy i tramwaje. To nic, ja się wepchnę na chama i jakoś będzie! Ale nieważne, że z tyłu na Solidarności czeka sznurek autobusów poprzewlekanych tramwajami marki PESA, lub długie Konstale 116Na, 105Na. Ciężko odpuścić i wsiąść do następnego pojazdu, gdzie delikwent bez problemu tak czy inaczej wsiądzie. Walić to, zmieszczę się!!! Wejdę!!! I tak codziennie. Bo ja dam radę. "Może się Pan/Pani łaskawie posunie!? A w gruncie rzeczy guzik się ta osoba mieści, bo czujnik nie zamknie drzwi i autobus blokuje czasami po kilkadziesiąt sekund ruch tramwajowy i autobusowy. Dlaczego? Bo ten "JA" śpieszy się na pociąg na Wileńskim i ON MUSI tam wejść... a w rezultacie około 350 osób przez takiego delikwenta spóźnia się i potem czeka na pociąg do Tłuszcza pół godziny. Haha! Codziennie prawie korzystam z tego przystanku i już się przyzwyczaiłem. Na szczęście ja jadę nieco za Wileński. i tłok maleje do tego stopnia, że za Wileniakiem można sobie spokojnie odetchnąć świeżym powietrzem zasiadając wygodnie na siedzeniu... Smile
W sumie w Ameryce Południowej Volvo na tych podwoziach sprzedając je firmie karosującej Marco Polo robi całkiem dobry biznes i to od długich lat. Skoro tam się sprawdzają dajmy szansę sprawdzenia się tego typu pojazdom w Europie. Nie chcę tutaj dewagować na ten temat i podważać Waszych opinii, ale ja dałbym mu szansę jako jedyny europejski producent ruszający w tym segmencie na naszym rynku.
Ja osobiście (sam autobus niebardzo mi się podoba wizualnie - ale to dopiero raczkuje) firmie życzę jak najlepiej. Oby tylko potrafiła się jakoś wykaraskać z pierwszymi problemami związanymi z serwisami...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Orinoko dnia Śro 11:28, 19 Wrz 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.autobusownia.fora.pl Strona Główna -> Pojazdy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin