Forum www.autobusownia.fora.pl Strona Główna www.autobusownia.fora.pl
Forum Dyskusyjne Autobusowni
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

MZA Warszawa
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.autobusownia.fora.pl Strona Główna -> Przewoźnicy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Orinoko
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Sie 2012
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 19:00, 27 Sie 2012    Temat postu:

Tak. Chochlik mi się wkradł. Śpieszyłem się już do domu i pisząc szybko zamiast czwórki wpadła siudemka.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ikar2952
Moderator
Moderator



Dołączył: 23 Sie 2012
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 22:07, 27 Sie 2012    Temat postu:

#5411 ma ważne badania techniczne do jutra... Mam nadzieję, że dzisiejsze 414 popołudniu to nie był ostatni kurs tego autobus.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Orinoko
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Sie 2012
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 22:12, 27 Sie 2012    Temat postu:

Ikar2952 napisał:
#5411 ma ważne badania techniczne do jutra... Mam nadzieję, że dzisiejsze 414 popołudniu to nie był ostatni kurs tego autobus.


Też mam nadzieję, że nie jego to dotyczy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ikar2952
Moderator
Moderator



Dołączył: 23 Sie 2012
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 12:25, 28 Sie 2012    Temat postu:

Nareszcie wszystkie remontowane Solarisy Urbino 15 od teraz będą miały wymienianą tapicerkę na siedzeniach na nową, którą posiadają m.in Solarisy Urbino 12 i Urbino 18 dostarczone do Warszawy w 2011 roku.
Nie ukrywam, wygląda to naprawdę bardzo ciekawie i jest to poniekąd kolejne odświeżenie wozu pod względem wyglądu.

Dla ciekawskich zamieszczam poniżej zdjęcie:

[link widoczny dla zalogowanych]

Jako pierwsze takie siedzenia uzyskają kończące powoli remonty #8717, #8766 oraz zaczynający dopiero remont #8612.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ikar2952 dnia Wto 12:26, 28 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Orinoko
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Sie 2012
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 13:00, 28 Sie 2012    Temat postu:

Nareszcie bardziej swojsko. Lubię ten wzór tapicerki. Podnosi to zdecydowanie wizerunek.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
XaleV
Administrator
Administrator



Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Świdnica

PostWysłany: Wto 14:54, 28 Sie 2012    Temat postu:

Solaris to ma jednak stylistykę... zobaczcie, porządne profesjonalne czyszczenie i wnętrze wyglądałoby jakby autobus dopiero wyjechał z fabryki- produkty MAN'a z pewnością mogą pozazdrościć stylistyki solarisa, pojazd ma 12 lat a wciąż wygląda świeżo i nowocześnie, a MAN zwyczajnie wieje nudą.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Orinoko
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Sie 2012
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 18:29, 28 Sie 2012    Temat postu:

Zawsze można mu star-trekowy przegub założyć, a już nie będzie taki nudny Smile
Oglądając zdjęcia z targów, widziałem w latach 90-tych stworzony przez MAN-a taki właśnie przegub, który wyglądał kosmicznie.
Całkiem miło by było gdyby w jakimś polskim mieście na obciążonej trasie o mniejszej liczbie zakrętów pojawił się wóz typu Mercedes CapaCity, bądź MAN NG313 Lion's City GLX. Jeżeli o ten pierwszy typ chodzi, to jakoś bynajmniej w stołecznych barwach go sobie nie potrafię wyobrazić. Pewnie wyglądał by żałośnie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Orinoko dnia Wto 18:46, 28 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
XaleV
Administrator
Administrator



Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Świdnica

PostWysłany: Wto 19:17, 28 Sie 2012    Temat postu:

CapaCity do Świdnicy na linie 60. Potoki czasem takie że piętrowy przegub by się nadał :]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Orinoko
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Sie 2012
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 20:02, 28 Sie 2012    Temat postu:

Szkoda, że nie ma piętrowych przegubów miejskich.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ośka
Użytkownik
Użytkownik



Dołączył: 24 Sie 2012
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Celów - Jawor

PostWysłany: Wto 20:56, 28 Sie 2012    Temat postu:

W Polsce może i nie, ale u siostry w Holandii coś takiego widziałem, wyglądało to na jakiegoś Neoplana. Nie wiem czy to jakiś prototyp albo coś, ale zbyt dobrze to on nie wyglądał.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
XaleV
Administrator
Administrator



Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Świdnica

PostWysłany: Wto 21:53, 28 Sie 2012    Temat postu:

Neoplan Jumbocruiser, albo wysokopokładowy Van Holl aligator, co prawda nie piętrus, ale blisko mu do tego Wink Nawet Ikarus miał takiego typu autobus lotniskowy, bardzo bardzo nowoczesny jak na swoje czasy.

Macie jeszcze taki bajer: [link widoczny dla zalogowanych] Ciekawy też byłby Ikarus 293 jako nieco bardziej gibka alternatywa CapaCity Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez XaleV dnia Wto 21:58, 28 Sie 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Orinoko
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Sie 2012
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 23:12, 28 Sie 2012    Temat postu:

@XaleV w linku pokazałeś śmiały projekt Ikarusa z lat świetnośći tej marki / firmy. Odmian Ikarusa było w tych czasach mnóstwo. Aż zdziwko bierze, że Ikarus upadł jako ówczesny gigant w tej branży. Wręcz nieprawdopodobne.
Tak, to prawda że istniał wówczas Neoplan serii Jumbo i wymieniony przez Ciebie Van Hool (bardzo obiecująca wtedy konstrukcja, ale z jednym mankamentem. Van Hool znacznie późno wprowadził ten model na rynek. I jak nadmieniłeś, nie był piętrowy. przeznaczenie podobne jak w latach siedemdziesiątych Setra. Czyli USA, Kanada. Neoplan zdecydowanie był wtedy ponadczasowy, acz nie były to pojazdy wprowadzone do seryjnej produkcji). Należy też zaliczyć do tego segmentu Setrę, która wciąż ma się dobrze na amerykańskim rynku. W latach dużo wcześniejszych i Setra wypuściła przegubowca co prawda wysokopokładowego, a nie piętrowego. Była to Setra Golden Eagle. Już pod koniec lat 50-tych miała ona automatyczną skrzynię ZF (!)

[link widoczny dla zalogowanych]

Wszystkie te wymienione przez nas przykłady dotyczą jednak pojazdów dalekiego zasięgu i w dodatku jedynie wysokopokładowych (nie dotyczy Neoplana Jumbocruisera). Dodajmy do tego jeszcze Ikarusa... EAG. Prawda że miał piętrowe przeguby? Miał, i to te same czasy wyścigu o klienta co Van Hool Aligator.
Jakoś ten typ pojazdów się niesprawdził i nie cieszył popularnością, a szkoda, bo pewnie drodzy koledzy nie jeden z nas wsiadłby z chęcią do takiego wozu. Pamiętacie w takim razie modele piętrowych autobusów przegubowych MIEJSKICH?
Zachęcam do debaty. Może w innym dziale.
Podoba mi się ten temat i chętnie wymienię się wiedzą z Wami. Co do Neoplana klasy giga i dziwacznego Ikarusa przeznaczonego do obsługi lotniska, to i ja na autobusowni dodałem coś niecoś w formie archiwalnych zdjęć od siebie. Myślę że temat zaginionej motoryzacji jeszcze tutaj wróci.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Orinoko dnia Śro 8:49, 29 Sie 2012, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ikar2952
Moderator
Moderator



Dołączył: 23 Sie 2012
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 0:15, 30 Sie 2012    Temat postu:

Żegnamy kolejne wozy, w totolotku wypadły następujące numery:
4731, 4739, 7960, 5481, 5511, 5567, 5738, 5783 i 5791.

#5411 za to przeszedł badania techniczne i będzie jeździć conajmniej do 01.2013, co bardzo mnie cieszy Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Orinoko
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Sie 2012
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 9:10, 30 Sie 2012    Temat postu:

#5411 jadąc rowerem do pracy (7:56) stał w korku na Szwedzkiej zjeżdzając z linii "723" do bazy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ikar2952
Moderator
Moderator



Dołączył: 23 Sie 2012
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 11:00, 30 Sie 2012    Temat postu:

Szkoda mi cholernie tego #5511, gdyż to od tego wozu zacząłem przygodę z Kleszczową na N35/N85... Również to w nim nawiązałem kilka znajomości, w tym jedną bardzo ważną dla mnie...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.autobusownia.fora.pl Strona Główna -> Przewoźnicy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin